Mammamys

Idag blev det en tur till Madde och Wincent:)
Vi har pratat om att ses sedan Neo föddes och idag blev det äntligen av.
Wincent blev lite gnällig när vi kom men det är tydligen ett vanligt fenomen så det var inte vi som skrämde honom :)

Och vilken busunge det var:) Han och hans pappa hade kuddkrig och busade under tiden vi var där och jag vet att jag har en man här hemma som längtar efter att Neo ska börja springa omkring han också, så dom också kan busa rundor:)
Myspys

Efter fikat bar det av hemåt och idag blev det yoghurtbakad kycklingfilé med fetost och rösti till middag, och det är verkligen den största måltiden som slunkit ner i mage de senaste 3 veckorna! 1 hel stor kycklingfilé och 3 stora röstibitar. Jag är galet stolt över mig själv och är dessutom jätte glad att smärtan när maten går ner i strupen är försvunnen


Neo har varit vaken praktiskt taget hela dagen idag, det är ingen som talat om för honom att han mestadels ska sova om dagarna:) Men det är kul att han vill vara med och titta och skratta åt det mesta han ser.
Men när vi kom hem så tog krafterna slut och han ligger nu och vilar, men jag gissar att han vaknar snart och vill ha lite middag och en pyjamas på sig :)
Kvällen spenderas ihop med maken och tv:n som vanligt

Vad gör du ikväll??

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0