Krypa?

Mmm, igår hände det något otroligt, kan inte riktigt tro på det trots att jag mer än gärna vill.
Men igår kväll vid läggdags så lade vi Neo i sängen som vanligt och då reste han sig på alla fyra och tog sitt första kryptag. Jag vet inte om han själv var medveten om det men han tog ett ordentligt kryptag med både armar och ben och sen lade han sig på mage igen.

Och nu på morgonen så har han varit på god väg igen så det dröjer nog inte speciellt länge innan han kryper. Ska bli kul att se när det väl sker. Jag är i alla fall galet imponerad!
När började din son/dotter visa tendenser på att börja krypa??

Blodsockret är fortfarande lågt men det ligger lite högre än vad det brukar ändå. Hade inga känningar igår men vaknade i morse med ett blodsocker på 3,3. Men det är helt godkänt i mina ögon :)

Neo har börjat härma oss ordentligt, han försöker sig på precis alla ljud och uttryck som vi gör. Det är underbart mysigt att se på.
Jag har många bilder men då dom ligger på min telefon och jag har lyckats ha sönder laddaren till min egen dator så får ni vänta så lägger jag upp ett inlägg med bara bilder sen, måste bara få tummen loss och skaffa en ny laddare.

Nu blir det målning av Neos rum, har lite fläckar i taket från väggfärgen vi målade med i somras, så nu måste det fixas till.

Vad gör du en söndag som denna??

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0