känner kreativiteten flöda

Haha, nej aöövarligt, det gör jag inte, känner mig bara allmänt hög på livet.
Sitter i soffan med täcke, kudde och man och bara njuter av att han finns här.

Imorgon är det dags för återbesök på endokrin, får se vad dom säger.
Sekunden som jag kom hem från sjukan och fick ha det lugnt och skönt med mina pojkar så blev allting mycket bättre, jag äter ju fortfarande inte normalt, men det kommer när det kommer.
Är sjukskriven fram till den 22/10 så får vi se hur mycket av det som jag utny, och jag är på god väg.
Förra veckan mellan alla missdae mål mat och alla kräkningar så tappade jag cirka 3 kilo och jag är riktigt glad att det inte blev mer, för bara dessa 3 har varit JÄTTE jobbigt.
Tungt och jobbigt att hålla upp överkroppen, benigt och obekvämt att ligga på USCH(Fattar inte hur anorektiker orkar)
Nu står vågen +´52kg(ganska otroligt ändå eftersom jag ändå födde barn för 3 månader sedan) och denna vikten är ju inte uppnåd nu. Utan nu när allting stabiliserats ordentligt så efter förlossningen så landade jag på 55-56kg(mer än lagom för min del)

Idag är första gången på länge som jag känt mig sugen på att göra vid mig lite och detta var dagens outfit :)

Mysig Lunh med min älskade man blev det idag också.
Visserligen inget speciellt men det var ändå mys eftersom det var med honom, medan Liten låg däckad i vagnen :)
                                     

Har haft mys med sonen i kväll också naturligtvis:)
Imorgon blir det upp i lagom tid för att honna till endokrin, sen kommer nog svärmor på besök:)
Hoppas du mår lika bra som jag gör just nu

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0