Jahapp

Då var det dags igen....
För 3 år sedan var det likadant.
Kräkningar,illamående och ingen mat på en vecka...
Så såg förra veckan ut och det beror ganska mycket på 1 sak- STRESS
men även till stor del beror det på min gastroparesmage. Mycket har fumlat omkring i mitt huvud, gått och omedvetet stressat upp mig själv över för mycket.
Det är dumt att inte lyssna på sin kropp och jag har en fruktansvärd tur att jag är lottad med den familjen som jag har.

Nåja, nu blir det iaf nya tag och nu får jag lära mig att säga STOPP och HJÄLP.
Just dethär att be om hjälp är inte min grej, jag vill gärna kunna allting själv och jag tar gärna på mig lite mer än vad jag egentliugen orkar men upptäcker det givetvis inte förrens det är för sent... DUMT

Men nu gick det som det gick och jag mår redan mycket bättre:)
Nu är det magen som ska kureras och det är mestadels magens fel att det gick som det gick, gastropares är INGEN rolig grej.... Men nu blir det lite vaksamt med mat och dryck så blir det super bra:)

Neo börjar bli sjuk han också, jag och mattias har haft våra slängar- jag med kräk och han med världens förkylning mitt uppe i all röra.

Men som sagt, lill-killens tur nu, men som tur är (för oss) så verkar han inte bli någon gnällig sjukbebis. Utan han verkar bara vara så galet mysig och vill bara sitta hos en hela tiden coh bara kela bort dagen.(hoppas det är så)
Så nu blir det massor av mamma och pappa mys med sonen då M är hemma även denna vecka för att jag ska hitta lite mer ork och kanske få tillbaka lite krafter

Tack för alla fina sms och alla snälla ord denna veckan.
Tack för att ni tänker på mig(oss)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0