ID foto

Ja, idag är det äntligen fixat.
Efter nästan fyra mpnader som gift kvinna så har jag skickat in om mitt nya körkort(Grattis till mig)
Jag har gått och undrat ganska länge var det pappret har blivit av, men jag har inte tänkt överdrivet mycket på det. Så i måndags fick jag tummen ur häken och ringde till körkortsportalen och frågade var i sjutton det blev av.

Då jag förlust anmält mitt kökrkort 2008 eftersom jag hade blivit av med det, men eftersom jag snabbt hittade det igen så struntade jag i att skicka in om det nya och papprena har bara legat här hemma och för några månader sedan så kastade jag dom.
Men nu är det klart... ÄNTLIGEN
Så nu är det bara att vänta :)

Denna graviditeten börja bra med en UVI och om jag får det en gång till så ska jag få medicin i förbyggande syfte med tanke på att det var 3e UVI:n som satte igång min förlossning när jag väntade Neo. Så både för min och bebis skull så blir det ännu en omgång med Furadantin... Mindre kul men det är väl till att klä på mig mer och knapra piller för mitt eget bästa :P

Idag blev det tackomys hos Christoffer och Caroline. 
Lite Buzz fick avsluta kvällen och nu är vi hemma och försöker få Neo att sova, lite envis är han men nu är det viljornas kamp och mamma och pappa är lite mer envisa än honom så han somnar nog snart :)

Har du gjort ngt mysigt ikväll??
Stor Kram//Petra och Neo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0