Händelselös dag

Idag händer det inte mycket hos familjen Petersson, men det är ganska skönt att göra ingenting ibland.
Jag väntar på att posten ska komma för att där är förhoppningsvis mitt nya körkort.
Jag väntar också på att sonen ska vakna och vara lite hungrig så vi kan komma iväg och handla lite inför kvällens middag.
Kyckling står på menyn men jag vet inte vad jag ska göra med den... funderar på någon typ av sallad eller kanske yoghurtbakat med en grönsallad till.....Vi får se helt enkelt

Neo tog sovmorogn i morse och vaknade inte fören klockan var 9. Han var vaken i ungefär 1½ timme och sprattlade och jollrade och busade med filten han fick av Jenny när han döptes.
Han tycker att det är jätte kul att gömma sig och titta fram och har verkligen börjat begripa leken titt ut :)

Det är underbart att se <3

En sådan blöt och tråkig dag det är.
Ikväll ska vi nog ta en runda till Entré när mannen kommer hem från jobb och maten befinner sig i magen. En liten mysig familjekväll är aldrig fel.

Om man skulle pressa ner något i magen kanske??
Ja det får jag nog göra, hoppas du får en mysig dag du med.
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0