Date Night

Ja, ikväll blir det lite mamma och pappa tid.
Underbara farmor(Mattias mamma) ställer upp och passar Neo ett par timmar så vi kan gå på bio och kanske äta ngt.

Idag har det även hunnits göra lite nyttiga saker. Papprena till FK är ifyllda och jag har efterlyst mitt körkort då jag fortfarande inte har fått det efter 3 månader som gift kvinna.
Men eftersom jag hade förlustanmält det för typ 1 år sedan så var det inte så konstigt att det inte hade dykt in någonting. Så antingen idag eller i morgon så ska jag försöka få taget en ny körkorts bild.... Var man nu gör det någonstans..Vet du?

Skulle till ögonläkaren på onsdag för en ny undersäkning då jag är gravid igen(men det är ju inte så längesen jag gjorde en undersökning:P)
Men undersökningen är flyttad till på torsdag så det blir sjöbo på onsdag istället så jag ska prata med Mia och Grethel IGEN och ändra en tredje gång :P hehe oooops.

Hur spenderar du din måndag?
Gör du ngt spännande??

Stor Kram//Petra och Neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0