Blandade bilder

Tänkte att jag får slänga upp lite bilder, lite blandat från grejer vi hittat på de senaste veckorna
tattueringen idag när den är läkt. I love it, trots att min hud ser fruktansvärd ut. Det blir så när jag är på tjocken, så var det med Neo också och jag HATAR det för jag känner mig så äcklig :(


Neo tyckte det var väldigt intressant att gnaga på min kusins fingrar när vi var i sjöbo och hälsade på


                        
Såhär såg det ut en dag när vi var hos min farmor och min pappa.
M och Liten somnade en stund i soffan hos farmor och senare på eftermiddagen hemma hos min pappa så åt Neo själv för första gången(visserligen inte hela flaskan men största delen av det) Sedan ville han ju sitta med oss när vi skulle äta middag och inte ligga på golvet, så vi pallade upp med handdukar och en kudde så satt han och lekte med sin labanskallra och tuggade på sina fingrar som vanligt :)




Såhär såg det ut för lite mer än en månad sedan :)
Jag höll på att trilla baklänges först, men det kommer bli sååå mysigt :)





  
Igår var vi på ikea och hade en mysig dag, senare på eftermiddagen så träffade vi tant Nenni och Henke på ren impuls, men det blev mysigt med middag coh film hos Henke :)

    
Och idag blev det en promenad i det vackra höst vädret. Neo däckade i vagnen och sov så gott i den friska luften. Det var verkligen behövligt med luft i näsan och nu mer är nog promenader med M och Neo det bästa jag vet.

Det var en snabb uppdatering så ska jag se om jag inte kan bli bättre på att skriva i veckan :)
Hoppas ni haft en mysig helg :)

Stor Kram //Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0