Äntligen är det gjort :)

Har pratat om att jag vill göra en tattuering där det står Neo  hur länge som helst nu, men idag blev det gjort på ett lite spontant vis :)
Men som sagt, nu är det gjort :)
Kittlade bara lite och Mattias gjorde en likadan(han gjorde sin först)

Vi skulle åka in på Tatto mässa i Malmö och hade snakat lite om det innan vi åkte hemifrån.
Men jag trodde ju aldrig att det skulle bli att jag gjorde det iaf när vi kom dit. Jag visste ju att Mattias vågade men efter min förra tatto så var jag väääldigt skeptisk då den tattueraren försökte gräva igenom mitt ben.
Men denna killen var riktigt duktig.


Den sitter på min axel/skulderblad och jg är riktigt nöjd:)
(Bilden är tagen direkt efter den är gjord så det kommer en bättre senare)

När vi hade varit på mässan så bar det av till Svedala till Gudfar christoffer och Tant Lin.
Men då lill-killen hade feber igår och vi hade varit på mässa idag så blev det en kort visit, men det är ju inte så konstigt när lillen haft ett par tuffa dagar :)

Nu blir det lite kvällsmys och nattningsförsök, så får vi se vad det blir av det.
Hoppas ni haft en angenäm lördag

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0