3 månader som fru :)

Kan man kalla det bröllopsdag? eeeh NÄ
men det är mysigt ändå:)
3 månader som fru, det är helt galet egentligen :)
FN dagen är det också till råga på allt hehe:)

Ikväll blir jag bjuden på middag av mannen, hemma fondue <3 MYYYS
Lite för att jag fyller år imorgon är det väl mest, men även lite för att det är 3 månaders dagen :)

Innan vi hamnade hos kusinen igår så hamnade vi på restaurang i Höllviken och när man är en stor kille så får man vara med och sitta vid bordet :)
Han satt tyst och snällt under hela middagen och satt mest och såg sig omkring och tuggade på sina fingrar :)
  


Idag är jag en trött kvinna iaf. Det ser ut som att det var jag som drack igår. Men det är bara för att jag inte fixar sena nätter längre, börjar känna av att jag är gravid igen. Tröttheten är otrooolig, men det är mys ändå:)

Neo var sååå jätte duktig, vi hade med oss resesängen till kusinen och trots att det tog ett tag att komma på hur man fällde upp den så somnade nästan direkt när vi lade honom där.
Lite nervös över hur det skulle gå då det var första gången den var med, men hade vi inte väckt honom när vi skulle hem så hade han nog fortsatt att sova hela natten
Duktiga lilla hjärta <3
 

 

Ganska skönt att vara bort bjuden ibland för helt plötsligt så får man lite avlasning :) Underbart uppskattat och även underbart att han är så omtyckt, även av dom som sagt att dom inte ska ha barn själva:)
Kristian och Neo skaka Roompah tillsammans :)


Hoppas du också hade en mysig lördag, för det hade vi

Stor Kram//Petra och Neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0