25år

Det hände inte så mycket igår och det känns inte heller så mycket annorlunda än i förrgår.
Men jag är nöjd med födelsedagen som var lugn och skön.
Fick middagen serverad av mannen och sedan blev det mys i soffan med färska blåbär. Tänk vad mysigt det kan vara i all enkelhet.

Bara det att jag fick chansen att andas en kväll och inte behöva oroa mig så mycket för allting var värt mer än mycket annat.
Neo somnade vid 7 igår, fick för sig att han ville ha mat vid 01 i natt och det kan man förstå då han åt vid halv 6 på eftermiddagen. Dock hade han en lite orolig mamma som nojade över att han inte vaknade och var hungrig. Men då jag såg att hans lilla bröstkorg guppade upp och ner när han andades så lugnade även jag mig.

Han har börjat äta mycket mindre än vad han brukar, vi har fått sänka från 180ml till 150ml och ibland äter han inte ens upp det. Men man kan ju inte tvinga i stackarn mat om han inte vill ha och eftersom han inte gnäller så är han säkert inte hungrig heller, han är lika glad som vanligt och snackar som sjutton och skrattar nästan lite mer än vanligt:)

I helgen blir det familjemys hos farmor med lite tårta eftersom jag inte fått någon

Hoppas allt är bra med er
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0