VILL,VILL,VILL

Nu vill jag verkligen att min egen dator ska fungera. Måste verkligen ta tag i det där så fort som möjligt...

Idag var det en liten kille som var pigg och glad 05:10... UNDERBART- Tyckte han, men inte jag.
Och har jag vilat efter det- NEJ
efetrsom när jag dumpar huvudet på kudden eller sätter rumpan i soffan när han har somnat om så kommer man på 2 miljoner saker som man måste hinna med under tiden som han sover.

Vet inte riktigt vad jag ska snacka om idag, men jag kände att jag var tvungen att skriva nånting :P

egentligen skulle vi ner till näset i morgon för att få nya skor på bilen men det blir inget med det så det blir en date med dammsugaren ist. Mindre kul men här ser för j*vligt ut rent ut sagt.
Iaf på valda bitar av lägenheten som kök och sovrum.

Idag var vi på Burlöv med Malin och Alvin, mysigt. Skönt att ha någon i närheten så man slipper släpa omkring på precis ALLT och ALLT i reserv.

Idag blir det fläskfilé,stekt potatis och stuvademorötter till middag. MUMMAAAAA.

Känner mig trött,sliten och seg....Men det blir ju så ibland :)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0