Världsdiabetesdagen

Mmm, så fint låter det :)
Men så fint var det inte kan jag säga
Jag och Emelie var på Burlöv center idag och skulle se vad diabetesföreningen hade för trevligt att erbjuda. Om dom hade någon information eller någonting om diabetes eller nya mätare eller liknande. Men IKKE.
Det var ett gäng pensionärer som tog blodsocker på folk och så fick man en ballong och en pin att sätta på jackan typ...
Som sagt inget jätte kul.

Så jag och Emelie fikade och kollade på kläder ist :) Mycket mer givande tyckte jag:)

Två dagar i rad nu har jag vaknat med världens känning och varit kaxig till tusen, riktigt otrevlig och elak. Jag har aldrig reagerat såhär under en känning tidigare... Förstår inte var det kommer ifrån.. Men ja, det är väl någon knäpp jag fått.
men jag hoppas att detgår över snart för jag hatar dethär.

M spelade in dagens känning och jag blev riktigt ledsen när jag hörde ljudspåret och såg filmklippet- Jag hade ingen aning om vad som hänt eller vad som sagts. Det var inte jag som sa alla dom sakerna och var kaxig och elak. Det är helt sjukt, det är som om det är någon annan som tar över ens kropp och sköter alla spakar. Riktigt läskaigt att se och höra. Men samtidigt så tror jag att detvar nyttigt att se, om man tänker sig en blandning mellan en trotsig 3-åring och en kaxig 15-åring så har vi en perfekt blandning av hur det såg ut.
Usch, jag skäms men det är ju inget jag kan göra något åt.'Ska ta upp det ordentligt på torsdag när farbror doktorn ringer! för detta är GALET!!

Vad har du och din familj gjort på farsdag?
Nu ska vi farsdagsmysa här hemma.

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0