Städtant:)

Har man varit idag, så det skriker om det.
Över,under,mellan,bakom,framför. Helt galet.. Jag vet inte var denna energin kom ifrån men nu är det helt klart soppatorsk :)

Neo har knappt kunnat vila idag för dom borrar i trappen och naturligtvis precis utanför vår ytterdörr. Han har somnat och sedan vaknat så fort dom satt borren i betongen. <men nu vilar han äntligen och jag och min trötta rygg kan sätta oss ner en liten stund innan det är matlagningsdags.

Idag händer det nog inte mycket mer än så... Väntar på att mannen ska komma hem så vi kan äta(jag är redan hungrig som en gris)
Är nu i grav. V11+3 och vågen står stabilt på 53kg. Tycker det är konstigt att jag inte är sugen, inte har några konstiga cravings eller tvingar iväg mannen för att köpa konstiga grejer.
Igår kväll var det visserligen en kväll med lite konstiga sug hehe. Jag var sugen på kebab,pommes,Burger King.. Så det är egentligen första tecknet, men sen å andra sidan så var det inte så att jag hade kunnat döda någon för att få det, så jag vet egentligen inte om det räknas:) Men jag kan ju räkna det lite :P

Ikväll blir det fredagsmys- middag Yoghurtbakad kycklingfilé med fetaost och pommes eller liknande. MUMMAAA


Nu ska jag passa på att sluta ögonen en liten stund så jag kan vara lite mer pigg och glad när mannen kommer hem.
Hoppas du har en bra dag

Stor Kram// Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0