Pigg kille

Idag har Neo varit en liten pigg kille.
Han vaknade klockan 6 i morse och tyckte det var dags att leka, han fick gröt till frukost och sedan pkte vi till hans pappas jobb och lämnade en borrmaskin som han glömt hemma, på vägen dit och hem så sov Neo hela tiden men väl hemma så var det full rulle igen, han har varit vaken hela dagen och hoppat omkring i gåstolen, lekt i babygymmet och jollrat och gjort ljud hela dagen. Vilket har resulterat i att jag inte fått mycket gjort här hemma.
Men det får jag väl försöka ta igen imorgon.... igen(då det inte heller gick så bra att ta igen det jag missade igår :P meeeeen jag har all tid i världen att julstäda.

Snö, det är ju ett annat samtalsämne man kan ta upp. JAG HATAR SNÖ
Särskillt tidigt på morgonen med fastfrysta dörrar och med barn och borr i armarna
Men jag fick bort skiten från bilen och fick in sonen i bilen utan att slå ihjäl honom och mig själv(ibland hade det underlättat att vara bläckfisk)

Nåja, nu ska det snart lagas mat men nu först och främst ska jag sitta ner i fem minuter utan att anstränga mig märkbart.

Vad tycker du om snön?
Vad gör du en dag som denhär?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Tant nenni

Ja älskar snö o kommer def lära kotten att hoppa i sängen med snöiga kläder, samt att mula mamma ;)!! Sånt gör tanter!!

2010-11-24 @ 16:03:24
Postat av: jessica

Som du vet så ÄLSKAR jag snön! :)

2010-11-24 @ 16:08:28
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0