Mamma <3

Idag skulle mamma fyllt 47
Galet när man tänker på det, men detta året kändes allting så mycket lättare.. Mer "familjärt" som min bror uttryckte sig. Vi gissade att det var ungarna som lättade upp stämningen lite och gjorde att det kändes lite bättre.
Efter att vi varit på kyorkogården så åkte vi ner till golfklubben och käkade lunch och skrattade loss stämningen lite.

Sen var det en väldigt söt syn som mötte  mig hemma hos pappa på eftermiddagen, 3 killar- Neo Mattias och Pappa. Alla tre hade ögonen mot tv:n och stirrade på Moto GP väldigt intresserat som om inget annat spelade någon roll i hela världen. (så fort jag kan så ska jag ladda upp bild)

Neo har börjat bli lite förkyld och sover lite oroligt på nätterna och vaknar och är rosig om kinderna så vi bara väntar på att febern ska bryta ut... Mindre kul men det är ju inget man kan undvika för evigt.
Vad har mer hänt de senaste dagarna... Joo största nyheten just nu är att han har vänt sig om själv:) Från mage till rygg, visserligen bara en gång än så länge men misstänker att det snart är på G igen eftersom han hela tiden lägger sig på sidan och puttar med benen för att försöka komma runt, men det finns ett hinder- Den ena armen, han vet inte riktigt var han ska göra av den... Men det löser han nog snart.
Lite ledsen över att jag missade första gången han vände sig men givetvis så blev jag stolt som en tupp ändå :)

Smakportioner är vi också igång med, just nu är det potatis på menyn. Han är fortfarande skeptisk men han får in det i munnen, trycker runt det lite och sväljer sedan. Så han verkar ju inte tro att han ska dö av det :)
Han snackar som sjutton. Hela tiden, nya ljud och härmar oss som bara den :)

Mysig period just nu iaf:)
Hoppas ni haft en mysig helg :)

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0