Dör av tristess

Fick en lapp förra veckan om att bredbandskillarna skulle komma och dra kablar i lägenheten klockan 8 i morse. Men har det dykt upp någon- NEJ och klockan är nu 10:40
jag hör hur dom borrar och håller på precis utanför och det är ganska irriterande. Neo sover och jag är uttrkad som f*n. Det är konstigt att när man vet att man MÅSTE vara hemma hela dagen för att någon ska komma så har man ingenting att göra och kommer inte på ngt man maåste göra. Men när man kan gå ut och gå,åka och titta i affärer och har "jätte mycket" andra saker att göra. Då kommer man på massor som man egentligen borde göra..

Jag saknar min dator, jag måste verkligen fixa min laddsladd, eftersom jag knappt vågar pilla på mattias dator eftersom jag är rädd att ha sönder något... Jag vågar inte lägga upp bilder eftersom jag inte vet om/var dom finns, och jag vet inte om jag kan skicka in bilder från mobilen...
SUCK

Nåja jag får väl fortsätta spela Majong tills nissarna får för sig att knabba på dörren....
Kanske äta ngt också?? Lite hungrig är jag allt :)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0