51,1

Står vågen på just nu efter 2 ordentliga mål mat... vilket innebär ytterligare en minskning på nästan 1 kg.
Förstår inte riktigt varflr jag går NER i vikt hela tiden...
Man börjar skymta magen nu och tröttheten börjar avta lite.... Med betoning på lite men ändå:)

Idag har vi handlat lite jag och Neo och idag kommer grannarna och deras lilla plutt ner och hälsar på. tror han har hunnit bli 3 veckor nu, men jag är inte säker. En liten plutt bebis är det iaf:) Lilla Alvin.

Neo ligger och vilar nu och när han vaknar så blir det mat och lek och förhoppningsvis så vilar han en stund till så han är en glad liten kille när pappa M kommer hem.
Imorgon är vi inlåsta i lägenheten hela dagen eftersom bredbandskillarna ska komma och göra ngt, tror dom ska dra om lite kablar eller ngt(är inte så insatt) och sen kommer någon och ska kolla fläkten i köket och ventilationen i lägenheten. Dom ska dyke in mellan 8 och 16.. Intressant tidsintervall. Nåja vi bor ju inte så långt upp så det bör ju inte ta hela dagen, men man ska aldrig säga aldrig.

Imorgon ringer även farbror doktorn och äntligen har jag fått rätt på programmet som ska skicka in blodsockervärdena med så nu blir väl doktorn nöjd...hoppas jag. men dom missar ändå de första månaderna eftersom min blodsockermätare var inställd på fel år. Men det får dom ta.
Det känns osm de är mer medgörliga och har lite förståelse denna gången, att man kanske inte hinner ta alla blodsocker och kanske har lite flackande tider och sånt. Men jag har ju Neo och tänka på också så det blir lite knepigare.

Vad gör du denna kyliga onsdag??
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0