15+0

14 fulla veckor och i vecka 15+0 gravididtet nr 2
Jag märker inte så mycket och jag slarvar fortfarande med mitt blodsocker. Jag försöker verkligen att skärpa mig, men jag tycks hela tiden komma på dumma ursäkter för att jag inte tar dom
och i dag skällde väl farbror doktorn lite dirskret på mig... Dumma mig! :(

Meo har börjat sova middag lite smått i sitt eget rum för att vi snart ska flytta in honom där, mest för att han ska känna igen dofterna och att det är tyst i rummet så att det kanske blir lättare när han ska sova där på natten. Det kan ju vara lite skönt för oss att få lite ensamtid innan nästa bebis kommer och bor inne hos oss.

Har väl inte direkt ngt att skriva eftersom det just nu är ganska lugnt, då jag inte orkar så mycket. Helt lsut är ordet som beskriver mig bäst  just nu....

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0