Ytterligare en grvid dag

Lite orolig eftersom jag har ont i magen, men det är säkert inget farligt
Ska till barnmorskan och göra ett nytt ultraljud på Fredag *längtar*
Det ska bli så roligt att få se honom.

Jobbar bara i morgon och ett par timmar på onsdag eftersom jag ska till diabetesläkaren- ÄTNTLIGEN.
Det var ju inte precis igår jag var där.
Men det ska bli ganska skönt med en check-up :)
Ska bli kul att höra vád han säger om mina blodsocker och om mitt HbA1c, för sänkningen är helt otrolig, galet tjusig :)

På måndag är det sedan dags för flöde och läkarbesök på MVC, plus att jag sen har en ögonundersökning att genomföra efteråt. Lagom roligt men det måste också göras, är med i en studie och det är sista undersökningen nu. Dom är ganska jobbiga för man ska följa prickar och leta efter prickar som knappt syns och så. Man blir galet trött, särskillt när man senare ska få ett medel som färgar blodkärlen i ögonen röda som man mår illa av, och fotografera ögonbottnarna. Men som sagt: Sista gången så jag hoppas det blir bra:)

Fick för ett par månader sedan en hel flyttlåda med kläder till Neo av en kollega till mig.
Benneton,Timberland, Polarn och pyret, Esprit
Ja, massa fina märkesgrejor, som max är andvända 1-2 gånger.
Tror jag har sparat säkert 1500:- på jeans- Minst
Och jag måste ju visa hur favorut plaggen ser ut:)
Visserligen så kommer han ju inte kunna ha dom på ett tag, men jag ÄÄÄLSKAR hängselbyxor:)
Tycker dom är så söta
Särskillt med den vita Benneton pikén under. LOVE IT
Vilken snobb-unge vi kommer få hihi;)



Hoppas din dag varit bra
Stor Kram // Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0