Vecka 30+2

Mmm, nu är det bara tio veckor kvar.... Härligt:)
Men idag har varit en hemsk dag.
Det är inte ofta jag gnäller(nu har jag visserligen gnällt två gånger på två veckor, men ändå)
Idag har det mest varit jobbigt eftersom jag inte har orkat att göra någonting på jobbet....Känner mig fett värdelös och magen gör ont och är tung och ryggen värker värre än f*n, iaf under arbetspasset.....
Känner mig hemsk som måste be om hjälp med allt och att jag inte ens orkar resa mig för att hämta lite kabel får mig att må jätte dåligt.

Jag vill bara orka fram till semestern, det är inte så många veckor kvar, men det är jobbigt. Jag hoppas verkligen att det bara har varit för att jag har varit ledig ett par dagar nu som det har varit extra tungt, vet bara att såhär orkar jag inte känna..... Mest känslan av att känna sig värdelös är hemsk....

Kan väl iaf vara glad att blodsockret legat bra och att jag bara missat ett:p

Ikväll blir det Karolins ugnsbakade kyckling filé till middag och till efterrätt blir det glass:)
Får se om det kan göra mig lite gladare, för nu är jag ingen glad tjej:(

Känner mig värdelös... Men det blir nog bra om ett tag :)

Hur har din dag varit??

Stor kram//Petra


Vill så gärna att han ska komma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0