Tack=)

Tack för stödet jag fått för att jag gnäller:)
Det är skönt att höra att jag inte är hälften så gnällig som alla andra och att det hör till:)

Har fått hem tiderna till nästa omgång med läkarbeskök nu och jag bara känner- BLÄÄÄÄ, suck, jag vill inte, men det är ju för att sonen min ska må bra, så det är bara att stå ut och det gör jag mer än gärna:)

Nu är det dags nästa gång den 28/5,11/6(nytt ultraljud och flödeskontroll) och den 14/6(2 sekunders läkarbesök)

Hur har dagen varit idag då?
Dagen idag var betydligt värre än igår, känner mig helt färdig.....
Trots att jag för det mesta gjort en massa pappersarbete så har jag blivit helt färdig.... Har bara stått och sorterat ordrar idag... sprungit lite fram och tillbaka(eller vaggat beror på hur man ser det)

Känner mig helt låg idag också, vet inte om det kan bero på att mitt mål som jag vill uppnå och det jag vill orka känns så långt borta.... Att jag kanske måste ge upp det jag siktat på att klara av innan förlossningen... ´Jag vill fortfarande uppnå de målen som jag satt upp men just nu känns det som att jag inte kommer att fixa det. Tröttheten tar slut på mig helt enkelt, att ryggen värker, magen trycker på bäckenet och jag vill verkligen inte ge upp.
Jag vill klara de sista veckorna jag ska jobba.
Hoppas som sagt att detta verkligen är en liten period, att det ska gå över snart.... Att jag på något sätt ska hitta ett sätt att orka.
Men det gör jag säkert, det brukar jag göra=)

Var bara tvungen att skriva av mig lite.......

Hoppas din dag varit bättre =)
Stor kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0