spackel på väggen!

Målaren var här och spacklade igår, det ser galet konstigt ut just nu men det kan nog bli bra när det är klart=)
Spackel på väggarna, en garderob mitt i rummet och papper på golvet:)

Snart så är det bara målning kvar.
Nyfiken är du nu va ;)
men jag kan ju iaf vara snäll och bjuda på lite före/undertiden bilder :)
Före Tapet/Ingen tapetGarderob i mitten


Tant doktorn ringde idag, hon tyckte jag skulle öka morgon dosen med Lantus och minska natt dosen, men det tyckte inte jag var någon vidare idé eftersom jag ligger skyhögt på  morgonen om jag gör det, been there-Done that.

Istället ökade vi till 18Lantus på morgonen och vi behöll de 30 enheterna Lantus på kvällen. Så får vi se om vi kan få bort mina låga blodsocker på förmiddagen, för konstigt nog så har jag haft det ett par dagar nu.

Ligger väldigt pressat på morgonen och stiger på kvällen så jag ska även prova att ta min lantus ungefär 1-1½ timme tidigare så får vi se hur det går:)

Snart blir det lite Vitid, I love Vitid <3
Även om det bara handlar om att mysa framför tv:n så är det vad jag längtar efter på dagarna.
20 arbetsdagar kvar sedan är det smester och mammaledighet.

Nu har den nedräkningen också börjat:)

Hur har din dag varit?
Gjort ngt vettigt??

Stor Kram// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0