Sammanfattning

Man kan väl nästan sammanfatta denna veckan med två ord, JOBBIG och FUKTANSVÄRD
Har verkligen känt mig helt värdelös, har känt mig värd mindre än smuts under någons skor.
Igår låg jag inne i sovrummet och tyckte synd om mig själv halva kvällen och grät störtfloder.
Det känndes bara som hela världen var emot mig och hela världen bara hatade mig.

Har inte känt så sedan mamma gick bort, men jag tror att det igår berodde på att jag var utarbetad efter en tung dag på jobbet,ryggen värkte och hormonerna var överallt och ingenstans.

Men dom dagarna är jag glad att Mattias finns i närheten, han gör min vardag bättre bara genom att finnas där.

Idag har det varit tungt, har sovit dåligt i natt och ryggen har värkt något otroligt, ögonen har kliat och jag har känt mig svullen runt ögonen, vet inte om det är pollen eller om det var för att jag grät så mycket igår kväll.

Imorgon slutar jag tidigt och sen bär det av till barnmorskan, bara vanlig undersökning så det händer inget direkt spännande...tror jag i allafall.
Längtar tills nästa ultraljud, vill se om han fortfarande har min haka:)
Längtar efter att mina hormoner ska lägga sig, vill inte hålla på och må såhär längre.
Jag har haft problem med hormonerna i ungefär en vecka så jag ser det bara som att jag har haft tur då jag är gravid i vecka 31. Men nu känns det bara som allting har kommit samtidigt.
Men, jag försöker att inte gnälla för mycket, jo här gnäller jag, men här är det frivilligt att läsa om det:P

Man kanske skulle ta tag i matlagningen, sen är det dags att börja måla Neos rum:) Det kommer att bli såååå häftigt när det är klart.

 

Hoppas din vecka varit bättre än min:)
Stor Kram//Petra




Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch! Dessa hormoner e för JÄVLIGA! Jag va en riktig "pain-in-the-ass"-människa under hela min graviditet. Grät KONSTANT!

Tyck synd om dig själv, de får man :)

Kram

2010-05-27 @ 17:37:20
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0