Perfection=)

Helt otroligt.
kan inte förstå att det är sant
Långtidsvärdet är nästan perfekt, inga höga blodfetter.bra kollesterol, lever och njur värden låg perfekt. Har Min son att tacka för mycket. Det är så skönt

Att det ska ta så lång tid att inse att man egentligen inte behöver göra så mycket för att allt ska fungera.
Jag hoppas nu bara på att det även fungerar efter förlossningen, man kommer ju prioritera annorlunda när han hoppar ut, i den meningen att man kanske struntar i ett blodsocker för att han behöver en ren blöja, allting måste åter igen klaffa och det är ju inte alltid det gör det i ett nyfött barns familj=)

På fredag är det dags att bli av med lappen som har suttit och skrattat åt mig på kylskåpet i ett par månader nu=) Ultraljud nummer 3. Längtar så mycket så jag håller på att spricka, det ska bli så kul att se.
Han sparkar ju och viftar där inne så mycket att jag inte tror att det är något fel, men det ska bli kul att se hur stor han är nu. Hur mycket han väger och framför allt få nya bilder att stirra på =)

Stackars Mattias har träskalle, han fixar inte riktigt när det regnar han får makalös huvudvärk och har mått illa och konstigt hela dagen, men det ser lite bättre  ut nu.
Körde och hämtade honom när han hade slutat jobba så åkte vi hem och tog en liten lur, det är alltid mys när regnet öser ner. Blir alltid lite extra kelig då också =)

Mäster fotografen har varit igång igen och här kommer två nya bilder på magen i vecka 29+3 =)

Hoppas din dag har varit fin
Trots att det har spö regnat hela dagen
Stor kram//Petra


Ser död ut, men det börjar bli tungt =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Börjar? Vänta du 8 veckor till :) tänk om det blir övertid :)

2010-05-13 @ 06:42:15
Postat av: Petra

Vet att det inte blir övertid:) är han inte ute innan den 31/7 så tar dom honom direkt :)

2010-05-13 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0