Läkare

Ja, imorgon är det äntligen dags för besök hos herr diabetes doktor:)
Ska bli kul att höra vad han tycker om min drastiska sänkning av mitt HbA1c :)
Hoppas proverna inte visar någonting konstigt, men om dom nu hade gjort det så hade dom säkert hört av sig... Kan man ju hoppas.

Fick höra av min älskade sambo att jag borde börja måla mina ögonbryn, för idag var jag så blek efter jobb att det såg tut som att jag inte hade några alls. Haha.
Idag har verkligen känts som en evighetsdag på jobb, idag har allting varit tungt och allting har varit väldigt jobbigt. Har 2 ½ timme att jobba imorgon sen är jag fri i 5 dagar och det ska faktiskt bli så himla skönt.

Neo har hittat ett nytt favorit ställe att kicka på. Känns osm han är på väg att bryta mina revben, men det får lixom gå ändå :)

Har inte så mycket vettigt att säga idag egentligen, 80 dagar kvar... Längtar

Hoppas din dag varit bra
Stor kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0