Idag blir det annorlunda

För idag kommer jag lämna ämnet graviditet.
Känner mig fruktansvärt kränkt,förnedrad,arg och ledsen

Alla vet när Neo ska födas, iaf i vår närhet.
Det innefattar släkt och vänner och de som har snappat upp det när man har pratat med dom eller dom har frågat.
Hur då någon i min egen släkt kan dra undan mattan och boka en semester resa till samma dag som han ska födas går över mitt förstånd.

Visst vi har aldrig kommit jätt bra överens men jag har alltid försökt och alltid tagit all skit för att jag har viljat försöka. Viljat vara den stora och mogna i vår relation.
Jag är bara så kränkt eftersom hon aldrig ens försökt att bry sig.
Aldrig har hon lagt två strån i kors för min skull, medans jag har gett allt.

Nu har hon iaf satt sin sista potatis, om min sons födelse inte är viktig för henne så kan det vara så, för jag klarar mig så mycket bättre utan att behöva bekymra mig för henne.
Hur hon kan bjuda- JA BJUDA 6 personer på semester utan att blinka och inte ens försöka betala min sambo för jobbet han gjorde hos henna är äckligt. Tycker det är orättvist.
Han/dom har fått så mycket, jag lastar inte honom. Men som sagt, nu får det vara nog
Hon gnäller alltid på att det är dåligt med pengar men ändå så har hon råd att åka på semester för över 50.000:-.
Är glad att jag inte har någonting att tacka henne för, att jag inte har någonting att känna skuld för.
Att stå bredvid och bli orättvist behandlad och åsidosatt är inte sjysst varken mot mig eller mot Neo, Jag gör detta för min sons skull


Detta var sista droppen

Hoppas iaf att din dag varit bra
Stor kram//Petra


Kommentarer
Postat av: Kusin vit kanin

Jag vet hur du har de gumman och behöver du kräka av dig har du mitt nummer. Pappa berättade vad som hänt och jag kan säga så mycket som att jag gillar inte henne alls längre. hon e elak mot dig juh!



stor varm kram

2010-05-16 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0