Gravid dag

Har en sådan riktig gravid dag
det är faktiskt den första...vad jag vet.. Håret känns smutsigt, kroppen värker och fötterna är svullna och gör jätte ont.
Galet sugen på pizza.... Känner mig nästan bakfull, trots att jag varit nykter i lite mer än 7 månader.
Kan ju säga att jag inte saknar den känslan:)

Dessutom har jag åkt på en förkylning, ögonen rinner, näsan snorar och allt känns bara jätte jobbigt idag...
Har varit lite diktig och hängt in lite ren tvätt i garderoben och tvättat lite sängkläder.
Men mår allmänt hängigt.

Mannen kollar på F1 och för en gångs skull så känner jag inte alls för det, vill bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv.. Kelig som sjutton är jag också..... Sådär jobbigt kelig, mysig och gosig.

Neo har varit igång hela dagen och jag tror att jag kommer få världens blåmärken på insidan av magen om han fortsätter haha(skojar)

Blodsockret idag har jag inte kollat så noga, har tagit ett blodsocker och det låg på 5,4...
Ska ta ett par till idag men det är sådär lite extr
a jobbigt när man inte mår bra, trots att mätaren ligger ett par centimeter från mig i sängen och det tar 3 sekunder så orkar jag inte, men jag vet att jag måste....

Nåja
ska nog fortsätta tycka synd om mig själv idag och längta efter att Formel 1 är slut så jag kan kela lite med min man<3

Hoppas iaf att din dag är finare än min
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0