Förvärkar??

Mmmm.
Har haft fruktansvärt ont i ryggen ett par dagar nu, har känts som mensvärk och suttit i mage och ryggslut. Jag är ju ingen läkare och jag kan ju bara gå efter vad jag själv känner.
Men idag så satt jag och läste lite i föräldraguiden och då snubblade jag över svaret känns det som..
Förvärkar, men jag är fortfarandeinte riktigt säker, Sedan var jag tvungen att googla det och då stod det att man kna ha det från vecka 30 och det stämmer ju ganska bra...eftersom jag idag går in i vecka 31.

Men som sagt, inga förhastade slutsatser, vi får se hur länge det sitter i  så får dom hos barnmorskan berätta för mig på fredag vad dom tror.
Det är bara 10% som överhuvudtaget känner av det



Nu är det bara 9 veckor kvar, helt otroligt, nu på slutet har det gått fort:)
Nu har jag 4 veckor och 4 dagar kvar till semester, men vi får se hur det går att jobba så länge. Eftersom jag får leta jobb med lykta eftersom alla inte vill ha hjälp av mig eftersom jag är gravid, så kanske jag får ge upp tidigare än vad jag trodde, för jag vill ju inte gå dit och känna mig ivägen eller "sitta av tiden".

Vet inte om allt som hänt runt om just nu kan ha ngt att göra med hur jag mår och vad som händer i min kropp, men det gör det säkert.
I övrigt mår jag bra och jag tycker att jag har haft en väldigt lätt graviditet :)
Sonen har varit snäll:)
Men nu tycker jag att det är dags att han kommer:)

Hans rum är snart tömt och vi har lagt allt i vardagsrummet, så här är fullt av grejor och det känns som att man inte kommer åt att städa, därför har vi väl mer eller mindre struntat i det, men jag tog ett varv med dammsugaren innan, så det känns lite bättre:)





Hur har din helg varit?
Gjort ngt kul?

Stor kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0