85 dagar

Ja, 85 dagar till beräknad nedkomst.
Har börjat känna av att ryggen inte bara är en sena som röven hänger och dinglar i. Har varit jobbigt att arbeta idag, fötterna är svullna, tröttheten syns långa vägar och ryggen skriker efter avlastning.
Bara de senaste dagarna har nog lill-killen lagt på sig lite för nu känner jag verkligen av honom.
Galet tungt men fantastiskt ändå, jag hade ju inte viljat gå lika länge som en elefant går, men hade det varit nödvändigt så hade jag gjort det.

Jag längtar så.
Längtar efter babydoft.
Längtar efter mammamys.
Längtar efter att se Mattias med sin son.
Längtar till och med på något konstigt vis efter skrik och bajsblöjor också :)

Blodsockret har varit mycket lättare att ha koll på nu när heltiden är igång igen.
Nu blir det blodsocker frukost,lunch och middag, även blodsockrena som ska tas efter måltiderna är under kontroll.
Har fått lägga till 14 Lantus på morgonen för att få allting att gårunt och inte ligga högt under dagen, men risken för känningar har ökat och har redan haft två mellan stora känningar på två dagar. Men det ger sig nog snart:)

Mattias har varit super duktig hela veckan, jobbat på att få i ordning sovrummet och garderoben som vi var tvugna att köpa och bortser man från att sängen inte är bäddad så ser det fruktansvärt fint ut :)
Han är duktig min karl:)
Ska ta bilder och lägga upp¨men det är inte riktigt färdigt än:)
Tycker synd om min älskling som åkt på ryggskott....*suck* han var inte stor i morse när han skulle upp ur sängen, men efter ett besök hos naprapaten så känns det bättre säger han.
Stackar´n :(

V28+3 V28+3

Stor som ett hus är jag och jag älskar varje sekund av det <3

Hoppas din dag varit bra

Stor kram//Petra<3


Kommentarer
Postat av: Jenne

oj vad stor din mage har blivit. när jag var i v 28 så hade jag bara en liten liten bula =)

2010-05-10 @ 22:17:24
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0