2 Inlägg samma dag??!!

Vad är detta, 2 inlägg samma dag, helt otroligt. Men ibland händer det

Precis varit inne och vänt i duschen och nu väntar jag på att mannen ska ringa och säga att han är på väg hem från Maxi. Han gymmar och sedan åker han och handlar så att jag skulle slippa(Han är en pärla)

Känner mig lite bättre nu på kvällskvisten men jag har bara legat i sängen hea dagen så nu har jag gått och blivit trött för den sakens skull....
Idag blir det potatisgratäng och kyckling av något slag, ska bli gott för jag är as hungrig nu och känner att humöret börjar dala, men jag får ju skylla mig själv eftersom jag inte har ätit ngt förutom en proteinbar och lite digestivekex, men det har mest varit för att vi inte haft ngt direkt hemma..... och jag har inte orkat handla, så tekninskt sett har jag ingen annan att skylla på(även om jag mycket gärna skulle vilja)

Har väl inte direkt någonting vettigt att skriva om nu heller, så jag vet inte vad jag ska snacka om riktigt, ville väl mest visa att jag också kan vara en duktig bloggare ibland:P

Var och hälsade på pappa på näset i helgen efter att vi varit på minneslunden hos mamma.
Blev lite hungriga och det blev kinamat- Näsetstyle, talar om en annan dag vad det innebär ;)

 


Hur ser din kväll ut?
Min spenderas nog i soffan med sambon<3


Är lycklig över mitt liv har blivit:)
Perfekt man, perfekt bebis på väg,fast jobb, underbara vänner och en fantastisk familj
I LOVE LIFE

Stor Kram //Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0