SOVAAAAA

Ja, det hade ju varit skönt, men det kan ju alla andra göra så slipper jag:P
Ja sova blir det inte mycket av, ryggen värker och sonen lever jävel för att uttrycka mig milt :)
Men det går ändå:)
Får lite övning på dessa magiska mammakrafter, du vet klara allt fastän du är trött så du håller på att spy:)

13 arbetsdagar kvar nu, inte långt alls, men jag längtar så mycket till att dom ska ta slut,så jag kan vara ledig och vila ett tag.
Veckan som kommer är lite hektisk men det får gå ändå.
Tisdag så kommer fönstrputsaren efter jobb, Torsdag ska vi på föräldrakurs och fredag är det student fest i trelleborg efter att vi varit på flödeskontroll och ultraljud.
Det är inte klokt att det redan gått 4 veckor sedan det förra, det är galet vad tiden flyger iväg och nu är det bara 54 dagar kvar till beräknad nedkomst :)

Neos rum är nästintill färdigt och nu ska det bara fixas med lite småpill. Ni vet tavlor och lite sådant.

Solen har ju varit framme i helgen vilket har resultarat i att vi varit ute, man blir lite piggare trots att man har ont när solen skiner:)
Men trots att solen skiner så finns det ju ändå grejer som man måste ta tag i med hemmet, så innan det blir sol idag så ska det städas, för nu ska jag äntligen ta tillbaka mitt vardagsrum!
Vardagsrummet är nämligen belamrat med grejer som stått i Babyrummet tidigare som vi nu ska diskutera ver vi ska göra av.


En mysig dag i Alnarp

Riktiga blekfisar men man måste ju börja någonstans:)

Hur har din soliga helg varit?
Har du gjort någonting mysigt i solen?

Hoppas du får en bra dag
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0