Ny Bil

Mmm, det är dags för ny bil och det kommer bli dagens och helgens projekt.
Har hittat märke på bil som jag vill ha - Mazda
Den var bekväm och det kändes som att den skulle passa mig och jag har fått ett bra erbjudande.

MEN man ska ju inte ta första bästa bilen så jag och Mattias ska åka runt lite i helgen och höra med andra bilfirmor om om lån och dyligt.
Men på just den jag hittade igår så var erbjudandet perfekt för mig.
Dvs jag blir av med min gamla och får en "ny" till ett bra pris.

Köpte ju en ny filt till Neo när jag var och hälsade på "tant" Lina igår men har ju inte lagt upp den än, så det gör jag nu :P


Hmm, händer nog inte så mycket idag men skulle det göra det så återkommer jag:)
Inget kul väder ute så man missar ju inget om man är inne och myser i sängen hela dagen:)

Vill bara att den finaste jag vet ska komma hem någongång.....
Vad skulle jag göra utan min fantastiska man <3 Han är bäst

Hoppas din dag blir/ varit bra
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0