Namnsdag och solsken

Mmm, idag är det Petras namnsdag
Petra sitter hemma och känner sig fruktansvärt låst, kan inte gå för långa promenader för det gör ont i min rygg och mitt bäcken.

Jag vet att det tar ungefär 10 minuter att komma till köpcentrat, men det var innan jag var gravid. Och promenaden känns för lång att ta i ett sträck och det finns inga bänkar eller något på vägen.

Som sagt, känner mig lite låst..... Har tittat lite på bilar idag också, men jag vet inte vad jag letar efter förutom en kombi.... ska prata med pappa om en bil idag och se om han kan tänka sig att möta upp mig och kolla på den.

Blev lite smått chockad när jag tittade på telefonen som ringde innan idag, det var HON.
Att hon ens vågar...
Visserligen lite modogt av henne, men när hon ringde så blev jg så arg så jag visste inte vad jag skulle göra. Så resultatet av det samtalet var att det inte blev något samtal helt henkelt.

Sonen knorvar runt i magen och lever jäkel som vanligt:)
Det ska bli så mysigt när han kommer, han får stanna inne en liiiiten stund till för nu har vi grejer på gång.
Förstår bara inte hur allting ska gå runt, men det gör det säkert.

Sooooolen <3


Hittade denna  bilden på Mattias och Jackie när jag kollade igenom bilder tidigare, var tvungen att sllänga upp den:)

Njuter du av solen idag?
Ska ut och doppa rumpan på balkongen en stund och få lite sol på näsan:)

Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0