Mys

Nu förbereds det för kväll hos familjen Tias och Pleta :P
Mattias sitter och skummar på lite bilar, jag bloggar lite och fotbollen är på i bakgrunden.

Känner inte att jag gjort ngt jätte vettigt idag....Men det kvittar ju vad jag gör för även om jag hade städat från golv till tak så hade det ändå varit för lite enligt min egen mening.
Idag har det tvättats lite,stoppats in disk i maskinen,spisen är avtorkad,strykjärn och strykbräda är instoppat i städskrubben. Men jag vet inte...känner mig ändå lat trots att jag i min egen takt har småpillat hela dagen.

Dammsugningen har jag iaf struntat i för det kan jag verkligen inte, det gör alldeles för ont.

Nu är det 31 dagar kvar till det att Neo kommer, nu börjar man känna att det är slut när som hellst.
Samtidigt som det känns skönt så kommar jag nog sakna det lite.

morgon är det dags för barnmorskan och eftersom jag inte har någon bil så får det bli bussen, den som känner mig förstår nog vad jag menar när jag säger att jag knappt vet hur en buss ser ut... Det är dom långa gula grejerna med massa folk på va???!!! ;P
Så det ska bli intressant :)

Har du haft en mysig dag i solen?

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet på min älskade sambo <3

Stor Kram// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0