Midsommar

Ja det blev ganska mysigt igår, men igår kände jag verkligen att jag var gravid.
Hormonerna petade nog lite åt alla håll och kanter(förlåt) och jag kände att jag var trött och att mina ben värkte och ryggen gjorde ont.

Men mysigt var det.
Stötte på ett par människor man inte sett på flera år och gåsaloppet var som vanligt roligt att titta på:)
Blir lite imponerad av folk som kan spöka ut sig på detta viset och gå på ett par plankor medan hela skanör/falsterbo tittar på:)

Det var så skönt att bara umgås med folk:)
Vi grillade,spelade kubb och skrattade, Björn stod för det mesta pratet men det var ganska skönt att han gjorde det för annars hade det blivit en väldigt tyst midsommar :P
Lite bilder från kvällen/Dagen
(Jonna,Mattias,Adam,Fluff)(Mattias)

(pappa,Jag)(Lina,Sandra)

(Malin,Mattias,Björn,Jonna,Lina,Malins kompis,)


Vi gick ner till parken vid elva men vi upptäckte att vi var liiiiite för tidiga eftersom där knappt var ngt folk, så vi gick tillbaka till pappa, röjde undan det sista och sedan körde vi hem igen.

Idag har sonen varit helvild, han har nog varit stilla 5 minuter på hela dagen och då tror jag till och med att jag tar i.
Men det är skönt att han rör sig, men det står överallt att fostret inte ska röra sig så mycket dessa veckorna, men jag kan ju bara säga- KAN NÅGON TALA OM DET FÖR MIN SON OCKSÅ??

Nu blir det iaf fortsatt slapp eftersom vi inte orkar göra något.
Har kollat på film(Daybreaker, as bra) och ska nog slänga in nästa snart..... hoppas jag(wolfman)

Hur firade du midsommar?

Stor kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0