Känner mig lite mer pigg idag :)

Ja gårdagens deppighet känns lite som bortblåst idag, vilket är ganska skönt.
Har lite huvudvärk och sådär, men det är inget att gnälla om.

Idag blir det sjömansbiff till middag och den har puttrat på spisen över en timme nu så den kommer säkert bli godkänd när älsklingen kommer hem.
Var och fikade med Emelie idag och vi tog den obligatoriska rundan in på H&M för jag hade kommit på att vi har ju inte en enda liten strumpa till stackars lill-killen när han kommer ut. Och är han som sin mor så kommer han att frysa om fötterna hela tiden:)

Dom hade jätte rea på mammakläder och jag tyckte det ver lite synd att det inte fanns någonting som föll i smaken eftersom ett par mammabyxor kostade 100:-, Dvs snuskigt, äckligt, jätte billigt.
Men jag ska ju inte behöva andvända det så länge till så jag är nöjd med dom byxor och tröjor jag har, det är ju dessutom sommar så då kommer klänningarna som är inköpta att användas lite mer flitigt kanske..... Om nu sommaren kan få för sig att komma någon gång, för pletan fryyyyyser :P

När Mattias kommer hem från jobb idag så ska vi ut en tur till bulltofta och handla lite grillspett och grejer till midsommar, för det är ju snart dags... Bara en vecka kvar.
Vet inte så mycket om midsommar förutom att vi ska vara hos pappa med lite kompisar och grilla,spela kubb och kolla gåsaloppet.

Vad ska du göra för någonting kul?

Nä, om man kanske skulle småpilla lite i lägenheten, se om man kanske kunde få lite ordning här..... Eller NÄ, jag slänger in en film i stället och segar på soffan :D
Håller på att lära mig hur man gör när man är lat... Har inte rikigt greppat det än, men det kommer väl :P

Stor Kram//Petra

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

låter ju som en mysig midsommar:)

2010-06-15 @ 15:14:24
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, kom och hälsa på vet jag :)

2010-06-15 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0