Ingen matlust

Alltså dethär med att vara diabetiker och inte ha någon minsta lilla matlust alls är inte kul.
Blodsockret ligger som tur är bra och håller sig melan 5 och 9 mmol/l.
Helt godkänt enligt min mening.

Kom just i denna sekund på att jag har glömt att skicka in HbA1c, så jag får göra det imorgon.

Jag är hungrig,men så fort jag tänker tanken på att gå upp ur sängen och göra någonting litet att äta så bara tappar jag lusten, konstigt nog blir det så mycket lättare när Mattias är hemma....
Ryggen värker otroligt mycket idag och det är mindre kul.
Kräkte i morse första gången innan mannen gått iväg till jobbet och sen fortsatte det ett par gånger till, kanske borde fundera på vad jag stoppar i mig så att det inte är min gastroparés som är igång och jäklas igen.

Usch ja, nu är det 59 dagar kvar till han kommer, jag är väldigt spänd på att se hur han ser ut, hur vi ska klara dom förändringar som väntas.. OM vi klarar dom, dvs om förhållandet fixar det.
Men som det ser ut nu så har vi en bra plan och sen får vi ju helt enkelt se hur det går, vi båda är inställda på att det är vi för livet och får vi båda som vi vill så blir det så:)

(lite fjortis, men det får man vara ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0