Hemsk

vaknade tidigt i morse som vanligt och kände mig mer hemsk än vanligt.
Jag vet inte om jag är hemsk eller om det är bra..... Kanske lite både och??

Kom nmligen på i morse när jag vaknade att jag för första gången missade min mammas årsdag.....
Den 19/6 var det 4 år sedan hon lämnade oss....
Känne rmig så fruktansvärt hemsk att jag inte kommit på det tidigare.... alltså kommit på tidigare att jag glömt bort det,
Det är ingen dag jag hyllar, ingen dag jag tycker om. Men det känns ändå hemskt att jag glömde bort det.

Men jag tror att jag tar det positivt att jag glömde bort det.
Jag kommer ju aldrig att glömma henne, jag kommer ju aldrig att sluta tänka på henne, men det kanske är bra att man inte uppmärksammar den värsta dagen i ens liv??
Har jag fel?

Idag väntar ett besök hos barnmorskan
Dom ska visa oss förlossningssalar och sånt idag, därför följer Mattias för ovanlighetens skull med idag trots att det bara är barnmorska idag.
Skulle tagit bussen till Malmö idag, men det är för långt att gå helt enkelt, jag fixar inte det med min rygg och jag har faktiskt ingen lust att föda på vägen.....

Hade det funnits bänkar där jag kunde vila på vägen så hade det inte varit några problem, men det finns det ju inte....

Efter barnmorskan så ska vi till Ystad för att kolla på bil. Hittade en jätte fin igår, ingen Mazda men en Saab 9-5, så vi får se hur det ser ut.

Vad gör du idag?
Stor Kram// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0