Fullt ös :)

Kan man lugnt säga att det varit idag.
Satte mig i bilen strax efter 9 i morse och körde mot näset för att hälsa på farmor och farfar.
På väg ner ringde jag för att höra om dom var hemma, men eftersom farmor var i Höllviken och handlade så tyckte jag att jag kunde skrämma livet ur henne genom att dyka upp på affären och hjälpa henne handla.. Det är ju trots allt farmor <3 Medan hon sprang omkring som en yr höna i affären så följde jag snällt och fint efter och puttade kundvagnen :)

Sedan bar det av till skanör för att försöka dammsuga bilen och käka lite frukost med farmor och farfar.
Bilen blev dammsugad och ser för en gångs skull ut som en bil istället för en garderob/container :). Är rätt nöjd om jag får säga det själv.

Sedan blev det lite fisk till lunch.... eller ja, det blev lite potatis eftersom magen började strula och halsbrännan gjorde sig påmind så det gjorde för ont för att det skulle fungera, men lite mat blev det ändå:)

Pappa skulle komma och hjälpa farmor med någonting på eftermiddagen så när jag blev trött så ringde jag och frågade om han skulle komma eller inte och han blev nog lite stressad av att jag ville köra hem, men go som han är så stressade han lite för min skull så han skulle hinna se dom nya bilderna vi fått på Neo :)

Eftersom projekt- Sälja Petras bil är igång och pappa tyckte han hade hittat ett erbjudande som var bra så bestämde vi(han:P) att vi skulle ut till svedala i morgon och prata med dom så att jag kanske får en chans att förstå någonting som har med bil och lån att göra. Eftersom jag fattar NOLL med räntor och grejer.

Vågar inte riktigt fatta några beslut utan att någon som fattar vad allting handlar om är med, så jag ska hämta infon så att Mattias och jag kan sitta och diskutera det tillsammans imorgon kväll kanske. Och dessutom ska bilen läggas upp på blocket så vi kan se vad vi kan få för den privat.
Men först och främst måste jag ha pengarna i ordning oxh framför allt så ska Mattias vara med på noterna innan jag gör någonting alls.
Men man måste ju iaf åka och prata med någon om man ska ha en chans att förstå, för efter jag pratat med dom på bilfirman så ska jag prata med dom på banken ändå,bättre vara för säker än att inte förstå någonting alls.

Nu ska mannen snart komma hem och då blir det mat i magen hoppas jag:)
Sen har det fixats och donats med lite andra saker men det snackar vi om en annan dag :)

Har du spenderat tid i solen idag?
Hoppas din dag varit bra och glad :)

Stor Kram// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0