Föräldrakurs.....??

Ja, det var det dags för idag...
Men jag vet inte om det var till någon nytta när man satt i en grupp på ungefär 60 personer och med personal som var relativt tråkiga att lyssna på en längre tid.

Fick ju lite av den information jag sökt, eller som vi sökt, men det kändes ändå inte direkt givande.
Hade det varit i en mindre grupp så hade det nog känts lite bättre och man hade kanske frågat mer, men när dom hela tiden pratade om tiden och att det inte fanns tid till så mycket så kändes det ungefär som att man kunde struntat i att komma. Det är tänkt att vi ska dit igen nästa torsdag.. Men det vette sjutton.
Har ju fått svar på de frågor som jag haft och tror att Mattias är ganska nojd med det vi fick veta han också, så jag ser ingen anledning alls att gå dit nästa gång.

Imorgon är det äntligen dags för nytt ultraljud och ny flödeskontroll.
Ska bli spännande att se hur allting ser ut och hur det är med honom(särskillt efter  tisdagens äventyr)

Imorgon blir det även student för "moster" Jonna ;) hehe
Gudmor Linas syster tar studenten och det ska bli väldigt kul.
Det blir en hektisk dag men det ska nog gå bra, nu vet jag ju att det kommer bli lite stressigt så då är jag förberedd på det.
Fixar inte stress som kommer bara sådär- Hux-flux.

Hur ser din helg ut?
När du gick på föräldrakurs(om du gjorde det) kände du då att du hade någon nytta av det?

Stor Kram //Petra

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj.. 60 pers? Vi va typ 5 par när jag gick på föräldrakurserna!!



Jag tyckte de va rätt bra. Fick mycket information, som jag iofs redan läst om.. däremot tyckte jag de kändes bra att Linus fick veta lite hur det går till på en förlossning.

Men vet du? i slutenden så tror jag faktiskt det hade gått lika bra med eller utan föräldrakurs :)

kram



2010-06-14 @ 13:15:29
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0