Färdiga med målandet:)

Nu har vi dragit sista penseldraget :)
Det är galet coolt nu.

Har jobbat ehla dagen och det har gått hur bra som hellst, visst är jag lite sliten men jag känner ändå att jag har energi att göra lite mer när jag kommer hem, antingen så är det energi eller så är det ren vilja:)

Mattias har nog också hitatt en extra gnutta energi någonstans för nu händer här grejer här hemma:)
Är så glad:)
Rummet är målat, säng och byrå är monterat så nu har vi nog snart tillbaka vårt vardagsrum. Här ser ut som ett bombnedslag men det får man ta:)
Det blir ju färdigt någon gång.

Beställde två tröjor i måndags och blev måttligt förvånad över att dom redan var här idag, när det stod att det skulle ta cira 15 arbetsdagar för dom att komma. Wiiiie

 

Lite slitna efter en dag på jobb och måleri:) Men vi är glada ändå.
Nu är det inte långt kvar:)
Längtar som attsingen.

Nu har vi gett upp för kvällen och nu väntar snart sängen, ska bli så skönt, eller iaf spännande att få se hur länge man får sova inatt.
Nåja, Torsdag i morgon sedan är det äntligen fredag, helt underbart.
Ska se om vi inte kan få färdigt rummet i helgen, trots att det inte är någon brådska på den fronten så kan det vara skönt att ha så mycket som möjligt färdigt.

Hur har din dag varit?
Stor kram//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0