En rätt tjusig dag

Sonen min han ålar omkring som jag vet inte vad och det mest läskiga är väl när jag får jobbigt att andas.
Det är som en sten som lägger sig på bröstkorgen och stryper ALL tillförsel av luft. Men det har jag ju fått svar på vad det är :)
Tack Jossan :)
Och för er som inte fått barn kanske jag ska förklara, tydligen så är det bebisen som lägger sig på kroppspulsådern vilket gör att det känns som att man inte får luft.
Har du som FÅTT barn känt av det??
För jag personligen tycker att det är fruktansvärt och här om dagen så blev jag så "strypt" kan man väl kalla det, att jag trodde att jag skulle svimma,blev blek i huvudet och det började snurra.
Hemskt men jag vet ju vad det beror på nu iaf.
Och att sitta med armarna högt så känns som att det hjälper det att släppa.

Det känns som att det varit och är en fin dag idag.
Fick hem mitt lönebesked med en trevlig överraskning i form av en löneökning :) Alldeles fantastiskt.
Fick ett annat brev också, men tyvärr var det inte det vi väntade på.... Lite tråkigt men det kommer väl det också skulle jag tro :)

Bilen, ja... Det har ju inte snurrat så mycket annat i mitt huvud denna veckan om jag ska vara ärlig.. Men det känns som att även det ska kunna ordna upp sig snart, hoppas,hoppas,hoppas...

Idag har jag mest suttit och funderat på framtiden, på pengar,på bil, på kärlek och på Neo <3
Det har varit en bra dag, förutom att jag först nu halv tre kunnat trycka  i mig två skedar med stuvade morötter och gissa vad... Magen är full.

Det hade varit gott att kunna äta mer, drömmer om en stoooor tallrik med blodiga köttbitar och massor av grönsaker och potatis eller ris.
Meeeen, det får vänta.
Måste lära mig att äta mer än en fluga först :P 

Som sagt en fin dag, trots att mannen är mycket saknad........*suck*
Men han kommer ju som tur är snart hem :D
Då blir det nog lite chill innan han ska till gymmet och sedan när han kommer hem så ska vi åka och handla inför midsommar, eftersom jag inte får göra det själv:(

Har du hittat på något mysigt att göra till midsommar än?
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0