7,1 :( buuuuhuuuu

mmm, det var resultatet av månadens Hba1c....
Gjorde mig lite ledsen men det är bara att ta nya tag och kämpa lite hårdare nu på slutet, 7 veckor kvar, så nu känns det som att det kan hända när som hellst:)

Sömnen blir sämre och sämre men jag känner ändå att jag orkar ovanligt mycket för att inte ha någon energi alls egentligen.
På Torsdag är det ju dags för föräldrakurs och det är faktiskt lite nervöst... är ingen person som gillar att göra grejer i grupp med folk jag inte känner... eller har en hum om vad dom är för några. Men det är bara att bita ihop, man kan ju lära sig ngt vettigt:)

12 dagar kvar att jobba, sen är det äntligen välförtjänt semester.

Men nu blir det först och främst ett avsnitt av c.s.i och sedan en dusch och efter det så blir det huvudhopp ner i den renbäddade sängen och försöka sova ett par timmar.
För som sagt så blir det inte mycket sömn nu, men jag är glad att jag haft det så lätt som jag har :)

53 dagar kvar till nedkomst
UNDERBART
<3

Hoppas att din regniga dag varit bra.
Stor Kram//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0