Vilken dag

Idag har det varit mer fullt ös än vanligt:)

Klcokan ringde klockan 9:00 eftersom jag skulle skjutsa min pappa till flygplatsen, Dags för lite välförtjänt semester för hans del.

Sedan var det bara att köra hem och hämta Mattias och Liten, Liten släppte vi av hos sin farmor och sedan åkte jag och Mattias vidare till Bromölla för att titta på bil
Jag hade en mysig känsla hela vägen dit och var mycket förväntansfull när vi rullade in på uppfarten och såg drömbilen stå där, alldeles svart och snygg :)

Bilen provades och köptes sedan bar det av mot skanör för att lämna pappas bil, sedan åkte vi hemåt igen.
Vi lämnade hemmet halv ett i eftermiddags och vi återvände klockan sju, mycket fattigare men mycket gladare:)
Detta har jag väntat på hur länge som hellst. Sedan jag sålde min lilla ögonsten för lite över en månad sedan iaf :)

Idag är dgen som liten egentligen var planerad till.
Ganska galet ändå. Tänk om han hade stannat kvar där inne...




Första bilden som togs av pappa

Blev ingen lång blogg idag.
Nu blir det mys med mannen en stund.

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0