Vilken dag :P

Ja, herregud så galet det kan gå ibland.
I alla fall när Jenny och jag är på äventyr :P
Skulle till banken i skurup(där jag varit två gånger) till skurup, inga problem att hitta till.... Men att man sedan i en liten by som skurup köra omkring i cirka 40 minuter till man hittar banken är en annan femma :P

Men sen när vi väl kom fram så visdae det sig att det finns ytterligare en sparbank som heter just skurups sparbank, men som ligger i byn bredvid.... IDIOTI.
Så iväg bar det igen, men denna gången körde vi praktiskt taget över byggnaden :P

Efter att vi kört omkring så bestämde vi oss för MAT :D
Vilket intogs på burlövcenter och efter det blev det lite snabbshopping :)
Jag hittade 2 linnen och naturligtvis så hittade Nenni mini-kläder till Neo och då kunde jag ju inte låta bli :)



       

Igår var vi på MVC och fick se förlossningssalar och rum och vi fick lite besked om vad som ska packas ner i väskan och lite sånt.
Känns bra, hon som vi hade som barnmorska igår är helt fantastisk, lugn,beskedlig och skämtsam. Men henne får jag bara när Mattias är med av någon konstig anledning. Den andra som r där gillar jag INTE. Hon är stressad, verkar ointresserad och det känns osm att hon dumförklarar en om man frågar om någonting.

Magbilder var det tänkt att vi skulle tagit igår eftersom det var ganska längesen, men mattias somnade efter maten så vi får se när det blir av.

Hur har din dag varit?
Stor Kram// Petra

Kommentarer
Postat av: Mad

Både bra och dålig. Mest bra..Det har iaf övervägt! =)

Var planerar du att föda? I malmö? Kram

2010-07-01 @ 20:07:30
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0