Tid för varandra <3

Det är något som man lätt glömmer bort.
Att bara spendera en förmiddag i sängen och prata om allt mellan himmel och jord medans Liten ligger och sover.
Att bara ta denna stunden utan att egentligen säga någonting till varandra utan bara finnas.
Det är stunder som jag älskar och som jag inte vill glömma bort.


Liten har haft sin första jobbiga natt och mamma och pappa har haft sin första jobbiga natt dom också :)
Han har börjat äta ofantliga mängder, men han är ju en växande pojke så det är ju bara bra:)
På dagen så äter han mellan 90-100 ml var fjärde timme ungefär, ibland längre imellan. Men på natten har vi fortfarande inte kommit fram till hur mycket han behöver för det är olika från dag till dag. Men vi börjar närma oss, men i natt har bara varit kaos.
Men som sagt det följer inte med någon manual och än så länge har vi gjort ett riktigt bra jobb kan jag tycka =)

Eftersom det var första jobbiga natten så oroar jag mig inte för mycket förren ikväll när det är dags att sova.
Idag har vi badat Liten och han har varit vaken en stund mellan måltiderna och det är underbart :)



Snart är det dags för dagliga promenaden, skulle egentligen till gymmet idag men vi kom fram till att bara vi rör oss så behöver vi inte vara super duktiga varannan dag :)

Vad har du gjort för mysigt idag?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0