Neo <3

Det är så mycsigt att titta på "Liten"
Det smeknamnet har han fått av sin pappa=) och det värsta är att jag tror att det kommer sitta kvar en stund =)

Han växer som bara den så han är väl snart inte så liten längre =(
På BVC igår vägde han 3120g, det är en viktökning på 400g på ungefär 6-8 dagar
Men sköterskan tyckte att det var jätte bra och hon var mycket nöjd och tyckte han var jätte fin.

Efter besöket så blev jag också lugnare, nu vågar jag gå och lägga mig utan att atälla klockan för att han ska väckas,bytas på och matas mitt i natten.
Anledningen till att klockan tidigare har ställts är för att på sjukhuset så skulle han äta var 3:e timme, dag som natt och oavsett han var hungrig eller inte. Men jag lägger ner det nu, är han inte hungrig så är han inte hungrig, Jag menar jag vill ju inte tvinga honom.
I natt har han varit lugn tycker jag, men pappa tycker tvärt om :) Men det gör han ju varje natt ;)


Liten har börjat hitta sin tumme nu :)

Mamma och pappa är MYCKET stolta



Helgen bjuder på överraskningar, förhoppningsvis hittar vi en bil till mig någon gång under helgen
för nu blir jag snart GALEN!!

Min diabetes har betett sig lite konstigt sedan Liten kom, antingen upp eller ner... inget mellanting men det ska vi nog få bukt med så småningom.)
Det blir nog dessutom bättre nu när jag börjat gymma =) Ja, hör och häpna. Petra går på gym =) det trodde jag aldrig att jag själv skulle göra.
Men det är faktiskt riktigt skönt =)

Nu vill Liten ha uppmärksamhet =)

Stor Kram//Petra och Neo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0