Middag

Idag får jag njuta av middag själv.... eller ja... njuta och njuta, beror väl lite på hur man ser det.
Pizza var det tänkt iaf, sen en film till det eftersom mannen ska iväg med jobb.
men om det här med pizza blir av eller inte beror på om mannen ska ha skjuts eller inte. För vill han inte ha det så har jag ingen bil....och då blir det potatismos ist :)

Hittade efter många om och men min älskade sambo i Lund, 1 timme tog det att hitta stället han var på.
Helt galet!
Irriterad och varm var jag, men som sagt tillslut hittades den förlorade mannen :)

Det blev pizza till middag, gubben är på firmafest nu.
Simpsons blev det på tv men snart blir det nog en film.

Vill att han ska vara hemma... Men han blir nog inte allt för sent, för han vet att jag haft problem med värkar ett par dagar nu så han vill nog inte vara borta för länge heller, men han får ringa när han vill hem för jag har bilen :D

Vad gör du ikväll??
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0