Lite nytta :)

Idag har det gjorts lite nyttiga saker här hemma :)
Det är skönt med en nystädad lägenhet även om det har tagit  hela dagen att göra det så när det väl är färdigt så känns det skönt att sätta sig ner och titta hur lägenheten egentligen ser ut.

Visst nu har vi en hel del skit stående i olika hörnor, men bortser man från lådor och färgburkar så ser det rent och städat ut:) och då är Petra en glad Petra :)

Liten har varit vaken en hel del idag och det har varit jätte mysigt, jag tror han börjar förstå att man kan inte sova hela dagarna:)
Liten har precis fårr mat och vid 22 tiden är det dags igen, ska försöka komma i säng ungefär samtidigt eftersom vi i morgon ska köra iväg morfar(min pappa) till flygplatsen.
När det är gjort ska vi köra till Osby för att äntligen köpa ny bil till mig.
Hoppas verkligen att den ser bra ut nu!!

Idag har vi dessutom börjat planera lite angående dopet, för i alla fall jag tycker att Liten ska döpas. Mer egentligen för att det är tradition för varken jag eller Mattias är speciellt troende.
Men det SKA bara göras helt enkelt:)

Tänkte göra en före/efter bild bara för att :) Ganska kul att se hur stor man var för 24 dagar sedan :)
 

Men nu ska jag och mannen ha lite kvalitets tid :)
Liten sussar sött och jag vill egentligen inte sluta titta på honom.


Har du gjort ngt kreativt idag?
eller du har bara myst i regnet?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0